Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 21 mar. 2012

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de Rubens!
Gandul zilei:
Vei cunoaste Glasul Domnului doar daca vei cunoaste Cuvantul Lui!

Meditatia zilei:
Glasul Lui

Un lucru foarte important in viata noastra, daca dorim sa facem voia Domnului, este sa stim sa recunoastem Glasul Lui in mijlocul atator glasuri ce ne vorbesc.
Cand ucenicii L-au vazut pe Domnul Isus mergand pe apa, erau speriati si ingrijorati, dar El i-a intampinat cu replica “Eu sunt, nu va temeti!”, si ucenicii I-au recunoscut imediat Glasul. Nu a fost nevoie sa le zica “Sunt Isus Christos, Fiul lui Dumnezeu!”, ci a spus doar “Eu sunt…”, iar ei au inteles.
Si noi ne aflam de multe ori in situatii de disperare si ingrijorare cand nu-L avem pe Domnul in mijlocul nostru. Si, in astfel de momente, vin doua voci catre noi: vocea lui satan vine sa ne dea solutiile lui foarte tentante, iar Vocea Domnului ne spune adevarul si ne da solutia perfecta, chiar daca, uneori, nu ne convine noua.
Cum vom distinge noi intre cele doua glasuri? Cum vom sti sa alegem pe cel corect?
Singura modalitate prin care putem recunoaste Glasul Domnului fata de orice alt glas este sa cunoastem Cuvantul Lui. Domnul Isus este Cuvantul! Cu cat vei cunoaste mai bine Cuvantul Lui, cu atat vei sti sa faci voia Lui in orice situatie.
Ai acces la cea mai mare comoara – Cuvantul lui Dumnezeu. Descopera-L in fiecare zi!


Melodia zilei:
 Grup Sion - Vocea Lui
Vocea Lui se aude
Ea imi da har deplin si bucurii
Este vocea care-mi da siguranta
Si o voi asculta zi de zi.

Sa-ntalnesc pe Domnul meu cand am nevoie
Pe genunchi, in rugaciune-L voi cauta
El prin Duhul Sau cel Sfant imi va raspunde
Si oricand vocea Lui voi asculta.

Vocea Lui e un turn mare si puternic
M-a desprins de tot ce e pamantesc
El vorbeste vantului, marii-nvolburate
Cand aud vocea Lui ma linistesc.

Rugaciunea zilei:
 Doamne Tata, multumim pentru Cuvantul Tau, si Te rugam sa ne luminezi in fiecare zi din El!


Multumim Rubens pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: