Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 01 mar. 2012

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de Laura!
 Gandul zilei:
"Doamne, imi doresc ca oamenii ori sa ma iubeasca, ori sa ma urasca, dar sa nu fie indiferenti fata de mine!" Mitrut Stiopu

Meditatia zilei:
 Citeam aseara din Biblie cand un verset scurt m-a izbit.

"Si slaveau pe Dumnezeu din pricina mea."
[Gal. 1.24].
Atunci L-am auzit pe Domnul cum ma intreba: '
Laura, Ma slavesc oamenii pe MINE, pentru tine?
' Am realizat atunci ca de atatea ori am fost pricina de poticnire in loc sa fiu motiv de lauda la adresa Regelui. Imediat mi-am adus aminte de cuvintele pe care le-am scris la gandul zilei si am stat sa ma gandesc foarte serios la rugaciunea asta. Nu demult, mi-am amintit din nou de ea, si mi-a dat Domnul taria s-o rostesc cu o inima sincera. A fost dureros, dar foarte sanatos. Cum Dumnezeu e foarte prompt in a ne modela, a si inceput sa ma puna in situatii in care sa trebuiasca sa raman in picioare pentru lucrurile in care cred.
Acum, ma intreb si pe mine, dar te intreb si pe tine:
Daca oamenii te iubesc, pentru ce te iubesc? Te iubesc pentru integritatea si seriozitatea pe care o ai in relatia ta cu Dumnezeu, sau pentru faptul ca devii ca ei atunci cand n-ar trebui? Iar daca oamenii te urasc, te urasc pentru faptul ca nu esti ca ei, nu actionezi ca ei si pentru ca iubesti curatia si adevarul, sau pentru ca la randul tau si tu le impartasesti aceleasi sentimente?

Slavesc oamenii pe Domnul din pricina ta?
Ar trebui sa o faca cel putin unii, pentru ca
"Esti ca o stea pusa deoparte inca de la intemeierea lumii!"




Melodia zilei:

Newsboys - The Letter 

I wrote you a letter
Things could be better
Full of promises, you've got hopes and dreams
Did you get it
Have you read it
Talks about you and me
And the ***ure, you see
Something no one can do
Is take the place of you
Can't you see you're....one of a kind

CHILD, YOU'RE LIKE A STAR
SET APART
SET APART FROM THE START OF THE WORLD
THIS IS YOUR TIME
RISE AND SHINE
CHILD, YOU'RE ONE OF A KIND

Sometimes every thing's too much
Find More lyrics at
Like the deepest cut
It hurts to be touched
When you hear it
When you feel it
Don't let it have its way
I'm tryin' to say
Something no one can do
Is take the place of you
Oh can't you see you're...one of a kind

[Repeat Chorus]

I know it's hard to hear promises
When the blue has turned to grey
Nobody said it was easy
But I know you'll find your way

[Repeat Chorus]
  



Rugaciunea zilei:

"Doamne, imi doresc ca oamenii ori sa ma iubeasca, ori sa ma urasca, dar sa nu fie indiferenti fata de mine!" Amen!!

Multumim Laura pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: