Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 02 mar. 2012

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de anadrya!
Gandul zilei:
Sufletul meu însetează după Dumnezeu, după Dumnezeul cel Viu…(Ps.42:2a)

Mediatia zilei:


Dumnezeule, Tu eşti Dumnezeul meu, pe Tine Te caut! Îmi însetează sufletul după Tine, îmi tânjeşte trupul după Tine, într-un pământ sec, uscat şi fără apă.(Ps.63:1)


…Îmi tânjeşte sufletul,trupul după această apă,după Dumnezeu...aşa cum pamântul uscat este însetat,şi aşa cum doreşte un cerb izvoarele de apă,aşa te doreşte sufletul meu pe Tine,Dumnezeule!…Mă gândeam la cuvintele Lui,unde ne spune că:Isus a strigat:
„Dacă însetează cineva, să vină la Mine şi să bea.”(
Ioan 7:37)…şi apa această este fără bani şi fară plată!(Isaia 55:1)Îi mulţumesc că El ne arată,ne spune unde să cautăm apa vieţii,dacă o dorim….Deci voi alerga la El,ori de câte ori voi fi însetată,tu încotro alergi când eşti însetat?

Cât de minunat e Cuvântul Său….nu numai că ne dă această apă pentru a ne potoli setea,dar ne m-ai spune că dacă credem în El,
din inima noastră vor curge râuri de apă vie
,cum zice Scriptura.(Ioan 7:38)
Sunt multe izvoare de apă în astă lume,unele murdare,altele mai puţin murdare…dar nici unul nu este ca acel râu cu apa vieţii, limpede ca cristalul, care iese din scaunul de domnie al lui Dumnezeu şi al Mielului.(Apoc.22:1)…De multe ori ne simţim însetaţi,dar mulţumiri fie aduse lui Dumnezeu,care are atâtea mijloace prin care să ne potoleasă setea....

….Îi mulţumesc pentru că:”
El a potolit setea sufletului însetat şi a umplut de bunătăţi sufletul flămând.
”(Ps.107:9)…

Melodia zilei:
Cristian Dragomir - Mi-e sete de Tine
 Mi-e sete Isuse de Tine,
Şi-alerg neîncetat la izvor,
Prin lumea ce zace-n ruine,
Precum e-un pustiu arzător,
Eu simt cum chiar trupu-mi tânjeşte
Umblând zi de zi pe pământ,
Deşertul se-ntinde şi creşte,
Şi eu în zadar mă frământ...
Chorus:


Mi-e sete să-Ţi văd azi puterea,
Şi slava ce-o ai sus în cer,
Te-aştept şi doresc mângâierea
Ce-a plină de-atâta mister,
Mai mult decât viaţa întreagă,
E-a Ta bunătate mereu,
Şi lauda Ta ce mi-e dragă,
Atunci când eu plâng şi mi-e greu.


Mi-e sete de-a Ta-mpărăţie,
Pe care-o visez şi-o trăiesc,
Dă-mi iarăşi prin har bucurie,
În Tine când eu m-odihnesc,
Mi-e sete să stau lângă Tine,
Înălţat cu al Tău sfânt popor,
Să-Ţi spun de-aş putea prin suspïne,
Isuse ce mult Te ador...
Chorus:

Rugaciunea zilei:
 Tata,iti multumesc pentru ca ori de cate ori sunt insetata,Tu imi potolesti setea cu bunatatile Tale.


Multumim anadrya pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: