Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 27 ian. 2012

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de Swana!
Gandul zilei:
“Cuvinte pline de farmec imi clocotesc in inima, si zic: Lucrarea mea de lauda este pentru Imparatul! Ca pana unui scriitor iscusit sa-mi fie limba! Tu esti cel mai frumos dintre oameni
…” ( Psalmi 45:1-2)

Meditatia zilei:
Ma regasesc azi plina de recunostinta la adresa Dumnezeului meu.

Vibreaza in mine ceea ce spunea psalmistul: “Cuvinte pline de farmec imi clocotesc in inima, si zic:

Lucrarea mea de lauda este pentru Imparatul! Ca pana unui scriitor iscusit sa-mi fie limba! Tu esti cel mai frumos dintre oameni…
” ( Psalmi 45:1-2)

Ridicandu-mi ochii inimii spre neintelesul meu Stapan nu pot sa-mi opresc gandurile in a-L lauda pe El – cel mai frumos…pe El – cel care se lupta pentru mine…pe El – cel care a facut si inca face totul ca sa am parte de cea mai fericita viata – vesnicia in prezenta Lui.

Comparata cu vremelnicia trecerii mele pe pamant, stralucirea splendorii pe care Duhul Sfant mi-o releva adancindu-mi privirea in tainele Lui face ca orice dureri, tristeti, necazuri, framantari, lipsuri, dezamagiri sa-si piarda insemnatatea si Singurul care atarna infinit de greu in sufletul meu ramane El.

Ma cedez laudei declarandu-i dragostea din toata inima Celui mai Frumos – Iubitul meu Isus.
Fa si tu la fel…

Melodia zilei:
Agnes si Andreina - Esti cel mai frumos
Privind la bolta albastra
Nu pot sa nu slavesc
Lucrarea Ta maiastra
O Creator ceresc
Atata armonie...
Eu grijile-mi destram
Si plin de bucurie
Cu dragoste exclam



Esti cel mai frumos
Si nimeni nu-i ca Tine
Iti canta florile
Te-adora zorile
Esti cel mai frumos

Esti cel mai frumos
Maret si indurat
Prin tot ce-ai creat
Esti Doamne minunat
Esti cel mai frumos


De atata maretie
Sunt Doamne coplesit
Si-ti cant mereu doar Tie
O Tatal meu iubit
Cand razele de soare
Zambind imi bat in geam
M-alint de-acea splendoare
Si fericit exclam

Spre bolta cea senina
Spre cerul infint
Un bulgare de tina
Ce Tine plamadit
Avant dorind fierbinte
Sa zbor sa Te-ntalnesc
Pe Tine drag Parinte
Si-n taina sa-Ti soptesc

Rugaciunea zilei:
Doamne - Esti cel mai frumos... Te laud din toata inima, adanc impresionata de prezenta Ta in viata mea. Insemni Totul pentru mine. Te iubesc, Doamne.



Multumim Swana pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: