Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 05 ian. 2012

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de EweLyne!
Gandul zilei:
Dumnezeu se coboara in mijlocul laudelor, iar noi de ridicam sufletele in locasul inchinarii!

Meditatia zilei:


”Tu locuiesti in mijlocul laudelor lui Israel…” (Psalm 22:3)


Cat de mare este bunatatea Lui Dumnezeu?
Cat de mare este dragostea Sa?
Cat de mari sunt lucrarile Lui in viata ta?
Crezi ca merita lauda noastra?
Lauda`L pe Domnul .
Lauda`L dimineata, lauda`L in tot timpul . Canta`I Lui, lasa sufletul sa`I inalte cantari de lauda Dumnezeului atotputernic, Cel care merita toata lauda si inchinarea noastra. Dumnezeu se coboara in mijlocul laudelor poporului Sau, iar sufletul nostru se inalta spre El in lauda noastra.
Ce maret e Dumnezeul meu!
Ce BUN, PLIN DE DRAGOSTE, PLIN DE INDURARE, TARIA MEA, STANCA MEA, BIRUINTA MEA, ADAPOSTUL MEU IN CARE MA INCRED !
DUMNEZEU MERITA TOATE LAUDELE. CANTA`I ! LAUDA ! LASA SUFLETUL SA SE INALTE PE ARIPA LAUDELOR DIN ZORII ZILEI, PANA SEARA LA CULCARE!

Canta`I Lui, canta`I lucrurile minunate care Le`a facut in viata ta! Merita El laudele tale? 


Melodia zilei:
Ekklesia - Cantecul revelatiei
 Vrednic Miel E
Domnul slavei
Sfant E, Sfant E doar El
Sa-i cantam dar
Celui ce-n veci sta
Pe al milei tron

Sfant E, Sfant E, Sfant E
Domnul Atotputernic
A fost si Este si va Fi
Ii canta Universul
Slavit sa fii Isus
Esti tot ce am mai bun
Prin cantec, Te laud

Imbracat esti in lumina
Ne umpli viata cu maretie
Putere, Onoare, Glorie
Lauda a Ta va fi
Esti rege azi si-n vesnici

Sfant E, Sfant E, Sfant E
Domnul Atotputernic
A fost si Este si va Fi
Ii canta Universul
Slavit sa fii Isus
Esti tot ce am mai bun
Prin cantec, Te laud

Cuprins de teama
Si de uimire
Cand rostesc numele Tau
In Tine e putere
Suflare, apa vie
Minunea vietii mele Esti

Sfant E, Sfant E, Sfant E
Domnul Atotputernic
A fost si Este si va Fi
Ii canta Universul
Slavit sa fii Isus
Esti tot ce am mai bun
Prin cantec, Te laud


Rugaciunea zilei:

Te laud, Dumnezeule pentru toate lucrarile minunate care le`ai facut in viata mea. Te laud caci sunt o faptura atat de minunata si cu atata meticulozitate m`Ai creat. Te laud caci Tu esti sprijinul meu ,taria mea, adapostul meu, biruinta mea. Te laud caci Tu nu ma parasesti niciodata. Te laud pentru dreptatea, credinciosia, puterea , dragostea si sensibilitatea cu care ne ocrotesti. Te laud ca iubesti sufletul meu si Te laud ca nu merit nimic, dar TU esti totul! 


Multumim EweLyne pentru slujire! 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: