Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 16 ian. 2012

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de ZuLLu!
Gandul zilei:
Sa ne lasam capturati mai mult de plasa dragostei lui Dumnezeu !

Meditatia zilei:

Capturat de plasa dragostei Lui ! - Osea 11:4a

Într-o seară eram acasă şi îmi doream foarte mult să ma apropii de Isus. După o perioadă în care mă tot luptam ca să am o părtăşie autentică cu El, am hotărât să-L caut mai mult pe El. Am ales să renunţ la anumite lucruri la care în mod normal n-aş renunţa şi în sfârşit a venit clipa când, după ce am terminat în acea zi tot ce am avut de făcut ca să nu mai fie nimic care să-mi fure gândul, am pregătit totul pentru a doua zi la facultate. Mi-am pus alarma care să mă trezească dimineaţa, am reuşit în cămăruţa mea să îmi plec genunchiul şi timid am început să mă rog.
A fost aşa de bine! Odată cu lacrimile care îmi încălzeau faţa, dispareau si gândurile adunate de atâta timp în mintea mea, gânduri care îmi faceau mai mult rău decât bine, le simţeam cum unul după altul pleacă de la mine. Şi apoi am început să simt acel sentiment de linişte în mintea mea, în inima mea, pe care mi-l doream atât de mult.
Era Domnul care se apropiase de mine şi cu dragostea-I caracteristică
m-a capturat în plasa dragostei Lui
şi m-am simţit atât de bine. După multă vreme am început din nou să simt că nu mai vreau să se termine rugăciunea, am început să mă simt în siguranţă, braţul Său atotputernic mi-a venit în ajutor şi poverile mele au dispărut, acum sunt cu El, iar eu mă aflu
capturat în plasa dragostei Lui.

Eşti în aceeaşi situaţie: gânduri te frământă ? Te apasă neputinţa de a te ruga ? Te afli într-o stare asemănătoare ?
Te îndemn
ca acolo unde ai prilejul şi oportunitatea să-ţi pleci genunchiul înaintea Lui, să stai doar tu cu El şi să-I spui ce te apasă, să te laşi eliberat şi poate cel mai important:
să te laşi capturat în plasa dragostei Lui.


 


Melodia zilei:

Jesus Culture - How He Loves 

He is jealous for me
Love's like a hurricane, I am a tree
Bending beneath the weight of His wind and mercy
When all of a sudden, I am unaware of these afflictions eclipsed by glory
and I realize just how beautiful You are and how great your affections are for me.
Oh, how He loves us so
Oh, how He loves us
How He loves us so.

Yeah, He loves us
How He loves us
How He loves us
How He loves.

So we are His portion and He is our prize,
Drawn to redemption by the grace in His eyes
If grace is an ocean we're all sinking
So heaven meets earth like a sloppy wet kiss and my heart turns violently inside of my chest
I don't have time to maintain these regrets when I think about the way

That he loves us,
How He loves us
How He loves us
How He loves 

 

 

Rugaciunea zilei:

Tata ceresc ajuta-ne zi de zi sa ne indragostim din ce in ce mai mult de Tine si sa ne lasam prinsi in plasa dragostei Tale pentru a avea siguranta in orice clipa.
Iti multumim !

 

 

 

Multumim ZuLLu pentru slujire! 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: