Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 16 dec. 2011

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de ZuLLu!
Gandul zilei:


Si El mi-a zis: "Traieste ! Da, traieste !"

Ezechiel 16:6


 


Meditatia zilei:


Si El mi-a zis: "Traieste ! Da, traieste !"

Intr-o zi citeam din Scriptura Ezechiel capitolul 16, titlul pus de Cornilescu nu prea ma facea sa cred ca-mi poate vorbi Domnul prin acest capitolul, dar citind pana la versetul 14 mi-am dat seama ca Biblia nu vorbeste doar despre felul in care Israel a fost ales ca popor al lui Dumnezeu, Duhul lui Dumnezeu ma cerceta si am inceput sa plang caci am inteles ca vorbeste despre mine si mi-am adus aminte ce s-a intamplat cu mine acum 3 ani si ceva cand Domnul s-a apropiat de mine si m-a ales ca sa fiu copilul Lui. Personal eu ma aseman foarte mult cu imaginea Israelului din primele 14 versete: nimeni nu ma baga in seama, majoritatea prietenilor mei faceau misto de mine si nu doreau ca eu sa fiu prieten cu ei, nimanui nu-i pasa de mine si ma simteam lepadat, un rebut, toate astea pana intr-o zi cand
El mi-a zis: "Traieste ! Da, traieste !"


Atunci El a intins peste mine poala hainei Lui, mi-a acoperit goliciunea, mi-a jurat credinta si a facut legamant cu mine si am devenit al Lui, m-a spalat si m-a curatat, m-a uns cu untdelemn si mi-a dat imbracaminte potrivita unui fiu de Dumnezeu si oamenii au aflat ca am fost schimbat.

Ce minunat Doamne ! Slavit sa fie Numele Tau !

Cred ca in aceste versete fiecare dintre noi daca ne analizam viata la rece putem observa ca nu ne deosebim cu nimic de Israelul din primele 14 versete si la fel cum s-a intamplat cu el s-a intamplat si cu noi atunci cand Domnul s-a apropiat de noi si a rostit hotararea Lui in dreptul nostru:
"Traieste ! Da, traieste !


Datoria noastra este sa-I fim multumitor si sa traim cu atentie, pentru ca de la versetul 15 in jos vorbeste despre o razvratire a Israelului care se sfarseste cu colapsul acestuia. Avem nevoie sa ne smerim inaintea Lui si sa recunoastem ca tot ceea ce suntem noi reprezinta doar harul lui Dumnezeu aratat noua si nimic altceva.

Te regasesti in aceste cuvinte ? Laudat-l atunci pe Dumnezeu ca s-a indurat si de tine si te-a schimbat complet, infiindu-te si facandu-te copilul Sau preaiubit !


 


Melodia zilei:

Catalin si Ramona Lup - Si tu nu stii?


Te prind fiori, te simti murdar
Te-a prins pacatul la rascruce
Si tu nu stii, copil fugar
Ca-i fost platit cu atat amar
Si-am stat in locul tau pe cruce.

Te uiti la cer, te-ntorci zdrobit
Nu-i nimenea sa te inteleaga
Si tu nu stii, n-ai auzit
Ca pentru tot ce-ai savarsit
Eu am platit pedeapsa intreaga.

O cat ai vrea sa fii curat
Sa-ncepi de azi o viata noua
Dar tu nu stii, tu n-ai aflat
Ca pentru Tine Mi-am lasat
Strapunse mainile amandoua.

O vino azi, te chem sa vii
Sa-ti iei din mana Mea cununa
Si atunci vei sti ce azi nu sti
C-ai fost al Meu din vesnicii
Si esti al Meu pe totdeauna.


 


Rugaciunea zilei:


Doamne Iti multumim pentru felul in care te-ai apropiat de noi si ne-ai facut copiii Tai !
Ajuta-ne totusi sa veghem ca sa nu cadem de pe calea Ta !


 


 


Multumim ZuLLu pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: