Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 26 apr. 2012

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de anadrya!
Gandul zilei:
‘’Şi voi, dar, fiţi gata, căci Fiul omului va veni în ceasul în care nu vă gândiţi.”(Luca 12:40)

Meditatia zilei:
 Aşa de repede zboară timpul,suntem implicaţi în activităţi mai multe sau mai puţine,ne facem planuri,avem atâtea dorinţe şi totuşi trebuie să ne mai oprim din alergarea noastră,pentru a ne aduna ulei sfânt în vasele de lut,pentru ca venirea Domnului să nu ne găsească nepregătiţi şi goi.

‘’Şi voi, dar, fiţi gata, căci Fiul omului va veni în ceasul în care nu vă gândiţi.
”(Luca 12:40)

Să medităm la aceste lucruri…Cât de mult îl aşteptăm pe Domnul şi cum ne pregătim pentru întâlnirea cu El?
Spunea Isus că: “Nu vă voi lăsa orfani, Mă voi întoarce la voi.”
(Ioan 14:18)
Cum îl aşteptăm?Veghind sau dormind?Aceasta e alegerea fiecăruia… Îmi plac mult versurile cântării de azi…Mai mult de cât aşteptăm poate unele lucruri în viaţa asta şi de la ea, noi să îl aşteptăm pe El,să fim gata pentru întâlnirea cu El.
Ştim că atunci când Domnul Isus s-a înălţat la cer,din mijlocul ucenicilor şi a celor prezenţi,doi bărbaţi îmbrăcaţi în alb le-au zis:
„Bărbaţi galileeni, de ce staţi şi vă uitaţi spre cer?
Acest Isus, care S-a înălţat la cer din mijlocul vostru, va veni în acelaşi fel cum L-aţi văzut mergând la cer.”(
Faptele Apostolilor 1:11)
Care e alegerea noastră?...Ne-am lăsat prinşi în treburile vieţii şi nu mai avem această dorinţă fierbinte să vină?
Oh indiferent când va veni,îmi doresc ca a Lui venire,să nu ne găsească dormind şi goi,ci mereu veghind şi aşteptându-L.
Dorinţa Domnului Isus este valabilă şi azi:”Tată, vreau ca acolo unde sunt Eu, să fie împreună cu Mine şi aceia pe care Mi i-ai dat Tu, ca să vadă slava Mea, slavă pe care Mi-ai dat-o Tu; fiindcă Tu M-ai iubit înainte de întemeierea lumii.”
(Ioan 17:24)Dar dorinţa mea sau a ta care este?

Melodia zilei:
Ani Rogojan - Asteptare
Mai mult decât aşteaptă străjerul dimineaţa
Noi te-asteptam Isuse ca să-Ţi arati Tu faţa!
(:Cum soarele răsare şi luminează-ntinsul
Aşa ne umpli viaţa, Isus, Tu necuprinsul!: )

Mai mult decât aşteaptă un mugur primăvara
Mai mult decât aşteaptă înstrăinatul ţara
(:Mai mult decât aşteaptă ogorul ploaia lină
Dorim, Isuse, faţa şi slava Ta să vină!: )

Mai mult decât aşteaptă bolnavul vindecarea
Noi aşteptăm, Isuse, în slava Ta intrarea!
(:Mai mult decât aşteaptă logodnica pe mire
Dorim noi intalnirea cu Tine în mărire: )

Mai mult decât aşteaptă robiţii liberarea,
Corăbierii portul, trudiţi înserarea,
(:Ostaşii biruinţa şi-n lupta lor cununa,
Noi Te-aşteptăm Isuse, pe Tine totdeauna: ) 


 Rugaciunea zilei:
Doamne Isuse,ajută-ne si dă-ne putere să stăm în veghere,căci despărţiţi de Tine nu putem face nimic,iar atunci când vei veni să avem ulei în candelele noastre,să fim gata pentru a Te întâmpina.Amin


Multumim anadrya pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: