Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 24 apr. 2012

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de emyemanuel2!
Gandul zilei:
Caci Domnul,Dumnezeul vostru,este Dumnezeul dumnezeilor,Domnul Domnilor,Dumnezeul cel mare,puternic si infricosat,care nu cauta la fata oamenilor si nu primeste daruri.
Deuteronom 10:17

Meditatia zilei:
 Dreptatea si judecata sunt temelia scaunului Tau de domnie.
Psalmul 97:2
Ca sa arate ca Domnul este drept,El stanca mea,in care nu este nelegiuire
Psalmul 92:15

"Dreptatea nu este ceva ce are Dumnezeu.Dreptatea este ceva ce Dumnezeu este.Un gramatician ar putea sa spuna ca trebuie sa ne exprimam altfel:"Drept este ceva ce este Dumnezeu". Dar eu spun"Nu,dreptate este ce este Dumnezeu."Dumnezeu este dragoste ,si asa cum Dumnezeu este dragoste,Dumnezeu este dreptate
Dumnezeu actioneaza intotdeauna ca El Insusi.Nu exista nici un arhanghel,nici 10.00 de ingeri cu sabii,nici heruvimi,nici serafimi care sa Il convinga pe Dumnezeu sa actioneze altfel.Dumnezeu actioneaza si va actiona intotdeauna asa cum I se potriveste"

Caci Domnul,Dumnezeul vostru,este Dumnezeul dumnezeilor,Domnul Domnilor,Dumnezeul cel mare,puternic si infricosat,care nu cauta la fata oamenilor si nu primeste daruri.
Deuteronom 10:17
Cel ce judeca tot pamantul nu va face oare dreptate?
Geneza 18:25b

Melodia zilei:
Ami si Crista - Cat de maret e Dumnezeu
 1.Cât de mãret e Dumnezeu!
Vãd marea cu talazuri grele,
Mã-nalt pe muntii de bazalt
si-mi zboarã gândul printre stele,
tot mai înalt.


2.Ce împãrat îsi duce-ostirea
spre un gigantic apogeu
Acel ce-a pus în goluri firea,
Acel ce-a scris oricui menirea
mai mult decât nemãrginirea
e Tatãl meu!


3.La Tronul Alb se strâng sfielnic
voievozi de foc din Empireu.
si heruvimii vin cucernic,
slãvind Eternul Vistiernic.
si-acest Stãpân Atotputernic
e Tatãl meu!


4.Si cât de bun e Dumnezeu!
Chiar dacã stelele bãtrâne
tot au o vreme când se-astern,
dar cine în Isus rãmâne
e-un fiu etern!

5.Si-n fata slavei sclipitoare,
În ceasul lumii cel mai greu,
Când cei ce-au dat pe sfinti la fiare
Vedea-vor Forta Creatoare
eu voi sopti cu adorare:
E Tatãl meu…

Rugaciunea zilei:
Doamne,Tata am vrea sa cunoastem cu adevarat dreptatea Ta si maretia ta ,ca sa putem sa te slujim autentic, (cu frica si cutremur)
Multumim ca ne asculti si ca ne intelegi .
Amin!


Multumim emyemanule2 pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: