Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 22 aprilie 2012

Pachetul Zilei de astazi 22 aprilie 2012 a fost pregatit de catre Swana!


Gandul Zilei:
"Căutaţi mai întâi Împărăţia lui Dumnezeu şi neprihănirea Lui, şi toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra." (Matei 6:33)


Meditatia Zilei:
Ma gandesc ca de multe ori, poate fara sa ne dam seama, ne pomenim in calatoria pe acest pamant intorsi cu fata inspre noi, uitand esenta versetului care spune: "Căutaţi mai întâi Împărăţia lui Dumnezeu şi neprihănirea Lui, şi toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra." (Matei 6:33)
Este asa sensibila linia care ne desparte din a-L face pe Domnul cu adevarat Scopul fiecarei zile sau a cauta implinirea dorintelor noastre, implinire care eu sunt convinsa ca nu o vom gasi cata vreme Dumnezeu nu devine Centru si Motivul cautarilor noastre zilnice…
Haideti sa fim totali sinceri cu noi insine…Daca ne-a scazut dragostea dupa Dumnezeu, daca ne-am pierdut in cautari care nu duc in primul rand la El, este timpul sa ne intoarcem spre ce am pierdut…


Melodia Zilei:
Chris - Lipește-mi, Doamne, sufletul de Tine


Lipește-mi, Doamne, sufletul de Tine
Mai mult ca floarea veșnică de stânci,
Să uit de ani, de lume și de mine
Privind adânc în ochii Tăi adânci.


Lipește-mi, Doamne, sufletul de Tine
Din visul meu să nu mă mai deștept,
Să simt și slava zărilor senine
si inima de om ce-Ți bate-n piept.


Lipește-mi, Doamne, sufletul de Tine
Ca pe-un levit de altarul său divin,
Să n-am nici plug în văi, nici holde pline,
Ci Tu să-mi fii și pâine-n veci și vin.


Lipește-mi, Doamne, sufletul de Tine
Ca pe-o mireasa smulsă de la greu;
Ridică-mă din valea de suspine
Si ascunde-mă cu Tine-n Dumnezeu. 
Rugaciunea Zilnica:
Doamne ajuta-ne sa cautam mai întâi Împărăţia şi neprihănirea Ta, avand incredere ca toate celelalte ni se vor da pe deasupra.


Multumim Swana pentru cuvintele impartasite!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: