Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 27 mai 2012

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de ZuLLu!
Gandul zilei:
Acum, vedem ca într-o oglindă, în chip întunecos; dar atunci, vom vedea faţă în faţă. Acum, cunosc în parte; dar atunci, voi cunoaşte deplin, aşa cum am fost şi eu cunoscut pe deplin. - 1 Corinteni 13:12

Meditatia zilei:

Pierdut, dar gasit !


Mă pun pe genunchi si-ncep să mă pierd.
Mă pierd printre cuvinte, căci nu ştiu cum să descriu mai bine măreţia Ta.
Mă pierd în sentimente căci n-am destule să te simt pe deplin.
Mă pierd în gânduri gândindu-mă la Tine, dar gândurile mă direcţionează spre Tine şi din nou mă pierd, dar acum mă pierd în Tine. Şi totul este atât de plăcut, atât de tăcut.
Stând în prezenţa ta mă pierd în gândurile Tale care-s nenumărate pentru mine şi au aripi şi zboară spre mintea mea arătându-mi ce vrei de fapt de la mine, arătându-mi traseul pe care vrei sa merg alături de Tine.
În gândurile Tale găsesc dragostea ascunsă în inima Ta şi încet încep să mă pierd şi-n ea. În timp ce încerc să definesc dragostea mi se arată o stea care mă duce la Golgota şi vad dragostea în plinătatea ei pironită pe cruce, văd cum sângele sfânt curge şi din nou încep să mă pierd.
Mă pierd în iertarea Ta, iar inima-mi plânge pentru ea, plânge de fericire pentru că a găsit iertarea ce-o căuta. Pierdut în iertare îmi dau seama că sunt pierdut în Hristos, dar stai ... îmi dau seama că nu sunt pierdut.
De fapt în Hritos
am fost găsit pe deplin
, iar jertfa lui Hristos devine singura mea avere, iar eu devin nou din nou şi plin de putere.

1 Corinteni 13:12
Acum, vedem ca într-o oglindă, în chip întunecos; dar atunci, vom vedea faţă în faţă. Acum, cunosc în parte; dar atunci, voi cunoaşte deplin,
aşa cum am fost şi eu cunoscut pe deplin.


Melodia zilei:
Vitamina C - Iertare

Prin pustiu e-o cale sa supravietuiesti
Invata sa ierti, invata sa iubesti.
Daca-ti este sete si lumea o doresti
Atentie! Sa nu te otravesti!



Pierde-te-n iertarea Lui ca sa poti fi liber,
Pierde-te-n iertarea Lui ca sa o poti da.
Atunci cand te pierzi in El nu mai ai povara
Vei fi altul decat ai fost, vei fi ca Hristos.


Cand imbraci iertarea poti da vindecarea,
Haina-ti pretioasa toti o vor dori,
Pentru ca iertarea este libertate,
Unde-ajunge ea da viata si nu moarte

Cand te-nchini da tot la o parte chiar de-i greu,
Sa fi sigur ca te-nchini lui Dumnezeu.
Dumnezeu e Dumnezeu la bine si la rau,
Fii si tu Omul ce iarta mereu.

Rugaciunea zilei:
 Tatal nostru care esti in ceruri ajuta-ne mai mult sa cautam acele partasii intime cu Tine, acele partasii cu odaita incuiata in care absolut nimeni sa nu ne deranjeze in comunicarea noastra. Da-ne putere sa ne punem pe genunchi si sa nu ne mai ridicam de pe ei pana nu ne pierdem in Tine, sa nu ne ridicam de pe ei pana cand nu intram cu adevarat in prezenta Ta glorioasa si sfanta. Binecuvanteaza-ne cu vointa si infaptuire pentru aceste lucruri sfinte. Amin !


Multumim ZuLLu pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: