Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 26 feb. 2012

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de ZuLLu!
Gandul zilei:
Biruinta este a mea, trebuie doar sa mi-o insusesc ! - 1 Ioan 2:14b

Meditatia zilei:
 n ultimele zile ma tot framanta acest aspect al biruintei, al victoriei crestinului asupra celui rau. Ioan ne spune in prima lui scrisoare ca

noi, tinerii,
l-am biruit pe cel rau(1 Ioan 2:14b), dar eu indraznesc sa privesc in mine insumi sa vad daca reusesc sa gasesc ceva tare prin care sa-l fi putut invinge pe cel rau. Dar nu gasesc nimic !
Fiecare dintre noi zilnic avem parte de lupte, de ispite si il simtim pe cel rau ca-i langa noi gata sa ne puna la pamant, asteapta doar un moment de neatentie. Avand parte de tot de felul de ispite in ultima perioada ma tot gandesc cum sa le biruiesc, cum sa trec peste ele. Deodata imi vine raspunsul: Hristos a biruit pe cel rau si pentru tine. Si parca incep sa prind putere, incep sa fiu tare. Incep incetul cu incetul sa castig victorie dupa victorie asupra celui rau.
Tot ceea ce eu trebuie sa fac in continuare este doar sa cred in Isus pentru ca sa-mi fie victoria asigurata (1 Ioan 5:5), iar rugaciunea mea se schimba. Nu mai cer lucruri materiale, lucruri trecatoare ci incep sa ma rog:
"Doamne, mareste-mi credinta !"

Pentru fiecare dintre noi a murit Domnul Hristos oferindu-ne aceasta victorie in Numele Sau, trebuie doar sa fim acei tineri curajosi in lupta si sa nu ne dam batuti, sa nu lasam armele jos ci
sa credem
ca Isus e de partea noastra si ca El lupta pentru noi.
Fratilor, surorilor, tinerilor sa fim plini de credinta, plini de Cuvant, plini de Duh:
biruinta este a noastra, trebuie sa ne-o insusim prin credinta in El
.

Amin !

Melodia zilei:
 Rick Pino - Mighty Warrior
The Lord is with you, mighty warrior
The Lord is with you, mighty warrior

So rise
So rise

Mount up, mount up
Mount up on the wings of eagles

Rugaciunea zilei:
 Doamne, mareste-ne credinta si deschide-ne ochii sa te vedem pe Tine alaturi de noi si imprejurul nostru sa vedem toata armata ta de foc care ne protejeaza. Iti multumim pentru victoria ce ne-o oferi prin jertfa Domnului Hristos.


Multumim ZuLLu pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: