Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 11 feb. 2012

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de Rubens!
Gandul zilei:
Petrece mai mult timp cu Domnul in orice situatie a vietii!

Meditatia zilei:

Urmarile biruintei

Atunci cand esti infrant fie de greutatile cu care te confrunti, fie de un pacat, atitudinea ta este una smerita, si cauti sa petreci cat mai mult timp cu Domnul ca sa-ti recapeti pacea si sa primesti ajutor de la El. Dar care este atitudinea ta in urma unei biruinte?
Inaintea unui examen petreci timp in rugaciune ca sa il treci cu bine, iar dupa ce il treci, esti atat de fericit incat uiti repede de Cel ce ti-a dat ajutor, sau, chiar daca nu uiti, timpul petrecut in rugaciunea de multumire este foarte mic.
De multe ori se intampla sa avem biruinte, si in urma acestor biruinte, timpul petrecut cu Domnul nostru se micsoreaza in loc sa creasca. Este ca si cand am avea nevoie de Dumnezeu doar cand ne este greu, iar cand am trecut de obstacole, mai bine petrecem timpul liber relaxandu-ne si distrandu-ne decat cautand mai mult Imparatia Lui.
Mai ai tu nevoie de Dumnezeu cand ti se implinesc planurile asa cum ti-ai dorit? Vei mai avea nevoie de Domnul cand toate necazurile se sfarsesc?
1 Corinteni 15:19 -
Daca numai pentru viata aceasta ne-am pus nadejdea in Hristos, atunci suntem cei mai nenorociti dintre toti oamenii!

Dumnezeu cauta oameni care sa aibe aceeasi nevoie de El atat inaintea unui obstacol, cat si dupa trecerea lui. Dumnezeu ne vrea smeriti si dupa victorii… vrea sa Ii atribuim Lui orice biruinta si sa-I dam Lui toata gloria. Fii un astfel de om!

Melodia zilei:
Alin Timofte - Sunt aici
Ştiu că Tu nu vrei nici jertfe şi nici daruri
Ştiu că Tu priveşti doar la inima mea
Şi că vrei să vezi o inimă întreagă
Dăruită pe deplin în slujba Ta
Aş dori ca viaţa mea să fie
Pusă în slujba Ta prin tot ce fac
Să ascult chemarea Ta divină
Să urmez în totul voia Ta !

Sunt aici, stau la dispoziţia Ta
Sunt aici dorind să fac doar voia Ta
Sunt aici şi vreau chemarea să-ţi urmez
Iată-mă, sunt aici!

Tu ai pus Cuvântul Sfânt în mine
Călăuza-n drumul vieţii pe pământ
Să trăiesc în voia Ta, să Te urmez
Şi în inima să fii tu Domnul meu.

Sunt aici, stau la dispoziţia Ta
Sunt aici dorind să fac doar voia Ta
Sunt aici şi vreau chemarea să-ţi urmez
Iată-mă, sunt aici!
Iată-mă, sunt aici!
Iată-mă, sunt aici!

Rugaciunea zilei:
Te rugam, Doamne, in Numele Domnului Isus, invata-ne sa depindem de Tine intotdeauna si sa cautam Imparatia Ta mai mult pe zi ce trece!


Multumim Rubens pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: