Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 05 feb. 2012

Pachetul zilei a fost pregatit de EweLyne!
Gandul zilei:
Ps. 37. 23. Domnul întăreşte paşii omului, când Îi place calea lui;
24. dacă se întâmplă să cadă, nu este doborât de tot, căci Domnul îl apucă de mână.

Meditatia zilei:
Suspine negrăite se inaltă spre Cer dintr`o inimă tristă. Durerea și`așterne straiele sale, și totul se incetosează. Sufletul se zbuciumă trist inăuntrul meu, dar zagazul tăcerii nu-l lasă să iasă. Mi-am pus inima să tacă , da... mi-am pus inima să tacă și durerea să-mi rămână necunoscută. Aș vrea să pot să o înstrăinez, să n-o mai știu, să n-o mai simt. Și totuși, de-acolo de Sus, Tu auzi glasul meu. Sufletul meu își strigă ultima suflare de la Tine.

Da, mă lași să fiu dărâmată ca să fiu apoi mai aproape de Tine
. In taină-mi zidești in inimă castele.
În taină
lucrezi in mine. În taină și în durerea sufletului meu Tu îmi legi rănile si lași in golul lor bucuria Ta. Cât de sărace-mi sunt cuvintele ca să pot exprima ce simt. Domnul meu nu mă lasă dărâmată... căt de cald e brațul Lui, auzi vocea Lui cum șopteste : Eu sunt aici cu Tine. Eu mereu sunt cu tine. Șuroaie de lacrimi îmi curg pe obraz, si fug, si cad, m-arunc cu toată puterea in bratul Lui.
Ma abandonez
in dragostea Ta, niciodată nu sunt doborâtă de tot căci bratul Tău e puternic, căci glasul Tău blând ce strigă:
Fiică, Fiule... Nu ești doborât de tot. Eu te apuc de mână
... Tu mi-ai ridicat sufletul , mi-ai ridicat inima. Mi-ai vindecat rănile. Pentru că mă iubești, Tată. Iartă-mi simplitatea cuvintelor...
Ești si tu ridicat ! 


 


Melodia zilei:

Kari Jobe - Healer

You hold my every moment
You calm my raging seas
You walk with me through fire
And heal all my disease

I trust in You
I trust in You

I believe You're my healer
I believe You are all I need
I believe You're my portion
I believe You're more than enough for me
Jesus, You're all I need

You hold my every moment
You calm my raging seas
You walk with me through fire
And heal all my disease

I trust in You
I trust in You

I believe You're my healer
I believe You are all I need
I believe You're my portion
I believe You're more than enough for me
Jesus, You're all I need

Nothing is impossible for You
Nothing is impossible for You
Nothing is impossible for You
Nothing is impossible for You  

 

Rugaciunea zilei:

Tata, Iti multumesc ca Tu lucrezi in taina. Iti multumesc ca nu ma lasi cazuta, ma ridici si ma aduci mai aproape de Cer. Iti multumesc.



Multumim EweLyne pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: