Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread: 14 nov. 2011

Pachetul zilei de azi a fost pregatit de ZuLLu!
Gandul zilei:

Comoara slujirii: cea mai de pret pentru mine !


 


Meditatia zilei:


Comoara din spatele slujirii


Ceea ce aş dori să prezint în acest gand este un subiect ce face referire la importanţa actului de slujire, dedicare pentru Dumnezeu. Slujirea întotdeauna m-a impulsionat să merg înainte, a fost acea voce care nu m-a lasat să mă aşez spunând: „Gata nu mai pot !” şi să mă opresc din tot ceea ce făceam. Personal, cred că nu se poate să trăim o viaţă fără să slujim Domnului.

Slujirea este dulceaţa de care avem atâta nevoie într-o viaţă în care toate lucrurile încearcă să ne facă să fim oameni amari şi plini de pelin. A sluji este o onoare, onoarea că Dumnzeul care a creat tot universul se apropie de tine, te atinge şi-ţi spune:
„De astăzi nu mai eşti un simplu om, eşti slujitorul Meu, slujitorul Celui Preaînalt!”


Slujirea este o comoară din care mereu avem foloase nebănuite de care nu ştim, o comoară pe care o purtăm în nişte vase de lut, aşa îşi vede apostolul Pavel slujirea la care a fost chemat, cea de a predica Evanghelia vie. Chiar dacă este încolţit în toate felurile, nu este la strâmtorare, chiar dacă e în grea cumpănă, nu este deznădăjduit, este prigonit, dar nu părăsit, trântit jos, dar nu omorât
(2 Cor 4:7-9)
. Din comoara aceasta a slujirii vom găsi întotdeauna soluţiile care ne vor elibera de orice încolţire, vom scoate din ea nădejdea pentru clipele grele, vom simţi mereu sprijinul care ne va ţine în picioare, vom putea extrage viaţă exact atunci când din punct de vedere spiritual ne credem morţi sau goi.
Pentru mine slujirea este o dulceaţă care mereu mă înfrumuseţează şi mă face fericit. Slujirea este o onoare, pentru că îi slujesc Celui Preaînalt, este o comoară pentru care sunt în stare ca cel din pildă să renunţ la tot pentru a mă bucura de ea.

Dumnezeu se apropie de tine acum:
„Vrei să nu mai fii un simplu om ? Vrei să fii slujitorul Meu, slujitorul Celui Preaînalt ?”


 

Melodia zilei:

Catalin si Ramona Lup - Eroii Credintei

Şi noi fiind înconjuraţi
De-un nor aşa de martori
Să-nlăturăm orice păcat
Privind spre malul celălalt
Aşa creştinii au luptat
Ei nu s-au dat în lături

Să le urmăm c-un dor nespus
Credinţa lor supremă
Căci au luptat şi au învins
Creştinii noştrii ce s-au stins
De dorul Lui au fost cuprinşi
Mergeau cântând pe-arene

Când legile i-ameninţau
Şi-atunci ei n-aveau frică
Când fiarele le slobozeau
Pe mici şi mari îi sfâşiau
Dar ei de dor mai mult ardeau
Nici de-asta n-aveau frică

De foame istoviţi de frig
Ei pribegeau departe
Prind munţi şi peşteri alungaţi
Prin temniţă în fier legaţi
Lovit mai crud şi-ameninţaţi
De Domnul nu-i desparte

Cântau al mântuirii cânt
Mergând pe orice cale
Şi-atuncea când intrau pe rând
În subterane toţi cântând
Celui ce zice “Vin curând!
Vegheaţi în aşteptare”

Căci am să vin ca şi un hoţ
În noaptea cea târzie
Vegheaţi păziţi a mele porţi
Şi atunci Eu n-am să vin ca hoţ
Când voi striga la voi la toţi
“Mireasa Mea să vină”

În vremea ce ne-a mai rămas
Să stăm în aşteptare
Şi înapoi nu, nici un pas
Nainte, să nu dăm răgaz
Căci vine Mirele chiar azi
Să îî cântăm OSANA !
  

Rugaciunea zilei:

Doamne fa-ne sa vedem cate bogatii avem in viata noastra in urma slujirii si da-ne putere sa-ti fim slujitori in orice "anotimp" al vietii noastre !

 

 

Multumim ZuLLu pentru slujire!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: