Un produs Blogger.
RSS

Daily Bread - 25 septembrie 2011

Gandul Zilei:
Ps 36 - 5: "Bunatatea Ta, Doamne, ajunge pana la ceruri, si credinciosia Ta, pana la nori."
Meditatia Zilei:
Ps 36 - 7 Cat de scumpa este bunatatea Ta, Dumnezeule! La umbra aripilor Tale gasesc fiii oamenilor adapost.
Bunatatea lui Dumnezeu fata de noi oamenii este nemarginita. In bunatatea Lui, Dumnezeu nu ne-a parasit lasandu-ne pierduti pentru vesnicie fiindca pacatuisem, ci a conceput un plan de salvare. Dupa dreptatea Lui, pretul pentru pacatul meu si al tau nu putea fi platit vreodata de catre noi. Era nevoie de cineva Sfant, fara pacat, care sa vina sa plateasca... iar pretul nu era in bani, ci in sange. Noi nu eram sfinti si fara pacat si daca nu se gasea cineva sa plateasca pentru noi, ramaneam pierduti... dar Domnul Isus s-a hotarat sa vina El si sa plateasca. A murit El ca noi sa traim. Prin sangele Lui avem iertarea pacatelor. Aceasta este bunatatea lui Dumnezeu, si cat de scumpa ar trebui sa fie ea pentru noi. El merita toata slava si se merita ca noi sa traim toata viata aducandu-i cinste. Daca nu stam sub umbra aripilor Lui, noi nu vom fi la adapost. Daca iti petreci timpul afara din adapost lumea te va acapara.
El ne-a venit in ajutor acum 2.000 de ani si astazi ne ajuta in orice situatie! El da lumina celor ce il cauta si viata celor ce Il gasesc.
Din pacate, sunt inca oameni care sunt pierduti fiindca n-au acceptat bunatatea lui Dumnezeu. Domnul Isus te poate salva si pe tine daca vrei sa iti predai viata in mana Lui. Nu da cu piciorul la o astfel de ocazie. Dumnezeu si-a facut si isi face intotdeauna partea... ramane sa ti-o faci si tu!
Melodia Zilei:
Doamne, bunatatea Ta – Mihaela and Naomi

Doamne, bunătatea Ta îmi cuprinde inima
Şi mă face fericit, Domnul meu iubit
De cu zori până-n apus numai harul Tău, Isus
Îmi sfinţeşte inima şi viaţa mea.

Refren:
N-ai în lume-asemănare
Nu e nimenea sub soare
Nici în cer, nici pe pământ
Cum eşti Tu de sfânt.
Dragostea-Ţi mă compleşeşte
Pacea Ta mă linişteşte
Harul Tău îmi dă avânt
Tot mai mult să-Ţi cânt.

Norii negri când apar, Tu îmi eşti un veşnic far
Drumul mi-l călăuzeşti şi mă ocroteşti.
Şi prin arşiţă Îţi cânt, numai Ţie Doamne sfânt
Că-n izvorul sfânt, ceresc eu mă răcoresc.

Doamne, pune-n gura mea totdeauna lauda
Numai Ţie să Îţi cânt pe acest pământ.
Iar când zorii vor veni Numele Tău voi slăvi
Asta-i fericirea mea: să-Ţi cânt slava Ta.
Rugaciunea Zilnica:
Doamne, multumim pentru bunatatea Ta! Iti aducem slava pentru ca meriti!


Multumim Rubens pentru slujirea ta! 
RTC - un radio cu suflet! Asculta si tu ...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: