Un produs Blogger.
RSS

Pachet DB: 29 august 2012


Pachetul zilei de astazi 29 august a fost pregatit de catre beth.

Gandul Zilei:
Caci pentru mine, a trai este Hristos!

Meditatia Zilei:
Romani 6:4 “Noi deci, prin botezul in moartea Lui, am fost ingropati impreuna cu El, pentru ca, dupa cum Hristos a inviat din morti, prin slava Tatalui, tot asa si noi sa traim o viata noua.”
Stim ca Cristos a inviat a treia zi din morti, prin urmare, noi nu avem de-a face cu un Cristos mort, ci inviat! Am facut noi oare descoperirea aceasta, a invierii cu Cristos la o viata noua? Ce inseamna acest lucru? Starea noua a vietii poate fi comparata cu primavera… cu tot ce reprezinta ea. Domnul Isus a intrat in viata noastra rupand lanturile, schimbandu-ne obiceiurile, atitudinile si chiar gusturile. Aceasta poate suna ca o teorie, dar este o realitate glorioasa! Dupa cum scrie in Coloseni 3 – “Daca deci ati inviat impreuna cu Hristos, sa umblati dupa lucrurile de sus…”
Fie ca aceasta innoire sa se vada in viata noastra, cu adevarat – deoarece Dumnezeu nu are nevoie de o slujire legalista, agitata, facuta prin propriile noastre puteri. Daca umblam in El, in starea noua a vietii, automat experimentam odihna Lui, vedem promisiunile Sale implinindu-se. Ceea ce avem de facut e sa traim in fiecare zi, in toate actiunile noastre, legamantul ce l-am facut cu El!

Melodia Zilei:
Catalin si Ramona Lup – A trai este Hristos

Cãci pentru mine a trãi este Hristos,
Iar a muri, o da, e un câstig!
Cu El de mânã vreau sã merg
Voios pe Calea Lui,
O, nu-i iubire ca iubirea Lui!
Nu-i bucurie mai presus
Decât sã-L pot urma
Si sã-mplinesc în toate voia Sa!

Cândva viata mi-era plinã de pãcat
Dar am venit la El si-am fost iertat,
Cu duiosie m-a chemat, 
Iar eu l-am ascultat,
Si nu mai vreau de El sã mã despart...
Sã fie crucea cât de grea,
Cu drag o voi purta
Cãci mã ajutã prin puterea Sa!

Sunt încã multe lucruri pe care nu le stiu,
Dar de un lucru sigur pot sã fiu
Cã prin Isus am fost salvat, 
Pe veci eliberat,
Sunt fericit cã m-a rãscumpãrat...
O, tu, al Domnului popor
Sã cânti spre Slava Lui,
Pân’ vom cina cu toti la masa Lui! 
Rugaciunea Zilnica: Doamne, vrem sa traim in fiecare zi legamantul ce l-am facut cu Tine, de dragul Tau! Amin.
Multumim beth pentru pachetul DB de astazi!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Faceţi căutări: